Сізде саланың сарапшылары мен көшбасшыларын біріктіретін іс-шараға қатысып, жаңа білім алып, іскерлік байланыстар орнатуға — әрі мұның бәрін тегін жасауға бірегей мүмкіндік бар.
Биылғы бағдарламада қонақжайлылық индустриясының танымал мамандары: мейрамхана иелері мен басшылары, отельерлер, бренд-менеджерлер, HR-директорлар, заңгерлер және қауіпсіздік жөніндегі сарапшылар қатысады. Олар дағдарыс жағдайларынан шығу, команданы құру, беделді сақтау және нарықтағы жылдам өзгерістерге бейімделу туралы тәжірибелері мен практикалық мысалдарымен бөліседі.
Талқыланатын тақырыптар HoReCa саласының табысына әсер ететін барлық маңызды бағыттарды қамтиды: дағдарысты басқару, қызметкерлердің күйзеліске төзімділігі, бедел тәуекелдері, технологиялар, кадрлар, франчайзинг, маркетинг және әлеуметтік желілердің ықпалы.
НЕЛІКТЕН ФОРУМҒА ҚАТЫСУ КЕРЕК ?
Бұл – тәжірибеде дәлелденген шешімдер, қиындықтар мен қателіктер туралы ашық және нақты айтылатын алаң.
Барлығы жоспарға сай болмаған кезде қалай әрекет ету керектігін және бизнестің тұрақтылығын сақтауға көмектесетін стратегияларды білесіз.
Форум жаңа байланыстар орнатуға, әріптестермен тәжірибе алмасуға және дамуға жаңа идеялар алуға мүмкіндік береді.
Бұл – күн сайын команда, бренд және дағдарыспен жұмыс істейтін нарық көшбасшыларынан инсайттар есту мүмкіндігі.
НЕ ТУРАЛЫ СӨЙЛЕСЕМІЗ:
Қауіпсіздік пен күйзелісті басқару туралы: мейрамханада төтенше жағдай немесе жанжал туындаса не істеу керек.
«Болдырмау мәдениеті» туралы: әлеуметтік желілердегі теріс пікірлерге төтеп беретін беделді қалай қалыптастыруға болады.
Қазақстандағы HoReCa саласын өзгертетін жаңа IT-трендтер мен технологиялар туралы.
Жаңа буын мамандары және саладан таланттарды қалай ұстап қалу туралы.
Әсерлі маркетинг пен қонақтарды тартудың креативті стратегиялары туралы.
Иллюзиясыз франчайзинг туралы — өсу, тәуекелдер және заңдық ерекшеліктер.
Блогерлер мен медианың мейрамхана мен қонақүй табысына ықпалы туралы.
ҚАТЫСУШЫЛАР АЛАТЫН НӘТИЖЕЛЕР
Дағдарыстарды, команданы және беделді басқаруға арналған практикалық құралдар;
Нарықтың жетекші өкілдерінен алынған өзекті кейстер мен тәжірибе;
Жаңа іскерлік байланыстар мен серіктестік мүмкіндіктері;
Стратегияны жаңартып, бизнеске жаңа серпін беруге көмектесетін мотивация мен идеялар.
КІМДЕР ҮШІН
Мейрамхана, кафе және бар иелері мен басшылары;
Қонақүй иелері және қонақүй желілерінің жетекшілері;
Маркетологтар, PR және бренд-менеджерлер;
HR мамандары және операциялық директорлар;
Қызмет көрсету, қауіпсіздік және персоналды оқыту саласындағы сарапшылар;
Қазақстандағы қонақжайлылық индустриясының болашағын қалыптастырып жүрген барша мамандар