20-шы ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БӘРІ ҚОНАҚ ҮЙЛЕР, МЕЙРАМХАНАЛАР, СУПЕРМАРКЕТТЕР ЖӘНЕ ТАЗАЛЫҚ ИНДУСТРИЯСЫ ҮШІН КӨРМЕЛЕР
20-шы ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БӘРІ ҚОНАҚ ҮЙЛЕР, МЕЙРАМХАНАЛАР, СУПЕРМАРКЕТТЕР ЖӘНЕ ТАЗАЛЫҚ ИНДУСТРИЯСЫ ҮШІН КӨРМЕЛЕР

HOREX QAZAQSTAN ЖӘНЕ CLEAN EXPO QAZAQSTAN 2024 КӨРМЕЛЕРІ HORECA ЖӘНЕ КЛИНИНГ СЕГМЕНТТЕРІ ҮШІН ИННОВАЦИЯЛАР, ТАБЫСТЫ КЕЛІСІМДЕР ЖӘНЕ ЖАҢА МҮМКІНДІКТЕРДІҢ НЕГІЗГІ АЛАҢЫНА АЙНАЛДЫ.

2024 ЖЫЛЫ 13-15 ҚАРАША АРАЛЫҒЫНДА АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНДАҒЫ «АТАКЕНТ» ҚІЫО КӨРМЕ ОРТАЛЫҒЫНДА HOREX QAZAQSTAN ЖӘНЕ CLEANEXPO QAZAQSTAN 2024 ХАЛЫҚАРАЛЫҚ МАМАНДАНДЫРЫЛҒАН КӨРМЕЛЕРІ СӘТТІ ӨТТІ.

Үш күндік көрме барысында бірегей келушілер саны 7 361 маманды құрады (деректер FoodExpo Qazaqstan және QazPack көрме алаңдарының барлық келушілерін қамтиды). Келушілер инновациялық шешімдермен танысып, маңызды іскерлік келісімдер жасауға мүмкіндік алды. Келушілер іс-шараның маңыздылығын атап өтіп, оның серпінді дамуы мен ұсынылған шешімдердің алуан түрлілігіне назар аударды: «Бұл көрмеге төртінші жыл қатарынан қатысып жүрмін, және әрдайым оның әртүрлілігіне таңғаламын. Мұнда техникалық бағыттағы да, өндірістік бағыттағы да компанияларды кездестіруге болады. Ассортимент жыл сайын жаңарып, қызығушылықты арттыра түседі», – деп Magnum Cash&Carry компаниясының сатып алу жөніндегі санаттық менеджері Анна Пшеничная өз әсерімен бөлісті.  

Экспо-шаралар өз маңыздылығын тағы бір мәрте дәлелдеп, қонақжайлылық және клининг индустриясының мамандарын әлемнің түкпір-түкпірінен тартты. Іс-шараларға Беларусь, Иран, Италия, Испания, Германия, Қытай, Қазақстан, Қырғызстан, Түркия, Жапония, Тәжікстан, Өзбекстан, Ресей және АҚШ сияқты 14 елден 35-тен астам компания қатысты. Көрме стендтерінде қатысушылар мейрамхана және қонақ үй бизнесіне арналған кең ауқымды шешімдерді ұсынды, олардың ішінде азық-түлік өнімдері, сусындар, кәсіби жабдықтар, ыдыс-аяқ, құрал-жабдықтар, тұрмыстық химия және шығыс материалдары бар. Экспоненттер арасында Риа Вендорз Восток, Торгмаш, ТехноВайпс, Trade Design, NBK Trade, BWT Waters, Термоплан Азия, ECOBER, Man Trade, Kromsan, АрбузФуд Сервис, Гурме, Hotel Market, NVK Almaty, Sandalyeci, Karcher, Cleanetica және басқа да танымал компаниялар болды. Көрмеге қатысушылар оның ұйымдастырылуы мен іскерлік белсенділігін жоғары бағалап, пайдалы байланыстар орнату және жаңа клиенттерді қызықтыру мүмкіндігін атап өтті: «Көрме өте жарқын, келушілер көп, жоғары деңгейде ұйымдастырылған. Біздің өнімдерімізге үлкен қызығушылық танытылды, себебі бізде 12 мыңнан астам тауар атауы бар, және әр келуші өзіне қажет нәрсені таба алады. Біз 10-нан астам серіктестік келісімшартын жасадық және жаңа серіктестерді кеңсемізге шақыруды жоспарлап отырмыз», - деді TORGSTORE компаниясының коммерциялық директоры Нижат Абилов .

26 компания HoReCa сегментіне арналған шешімдерге маманданған, ал 9 компания кәсіби клининг саласын таныстырды. Жалпы, көрмеге 16 қазақстандық және 19 халықаралық өндіруші қатысты. Өз өнімдерін алғаш рет 14 компания таныстырды, олардың ішінде Lead Partners, Тайрику Москва ЛТД, WMF Kazakhstan, Dewell, Таверна Кузня, Мастерская Древень, Bavand Co Chemicals, Electrolux Professional, Josper, Cambro, Jacobs, Zeta, Ernaz Uniforma, Hayat, UNIT, Joylife Industry және басқалары бар. Бұл іс-шараның беделінің артып келе жатқанын және оның қажеттілігінің жоғары екенін көрсетеді.

Көрменің іскерлік бағдарламасы Horex Business Forum форматында өзінің 10 жылдық мерейтойын атап өтіп, экспозиция аясындағы ең мазмұнды, хедлайнерлерге бай және пайдалы ақпарат алаңы болды. Саланың маңызды аспектілері, атап айтқанда, персоналды басқару, маркетинг, бизнестің тұрақты дамуы және инновациялық технологияларды қолдану мәселелерін 32 сарапшы-спикер 6 негізгі блок аясында ашып көрсетті, олар 18-ден астам өзекті тақырыпты қамтыды. Форумның бірінші күні, 13 қараша, персоналды басқару және қызмет көрсету сапасына арналған сессиялармен басталды.

Қатысушылар HoReCa саласында қызметкерлерді қалай тарту және ұстап қалу керектігін білді, бұл жоғары сапалы қызмет көрсетуді сақтау үшін аса маңызды. Спикерлер мықты команда құру, мотивациялық бағдарламаларды енгізу және жайлы жұмыс ортасын қалыптастыру бойынша табысты кейстерімен бөлісті. Одан кейін назар бухгалтериядағы тәуекелдерді басқару және заңнаманы сақтау тақырыбына аударылды. Сарапшылар салықтық тәуекелдерді қалай азайту, қаржылық есептеулердегі қателіктердің алдын алу және тиімді жоспарлауды ұйымдастыру туралы талқылады. Бұл әсіресе мейрамхана және қонақ үй бизнесі үшін маңызды, себебі бұл салада әрбір ұсақ-түйек мәнге ие. Қорытындысында «Маркетинг және АІ: мейрамхана жетістігі үшін жаңа мүмкіндіктер. Франшиза – табысты тәжірибе» сессиясы өтті. Онда спикерлер маркетингке инновациялық тәсілдерді, соның ішінде клиенттік деректерді талдау және процестерді автоматтандыру үшін жасанды интеллектті қолдану туралы талқылады.

Форумның екінші күні, 14 қараша, инновациялар мен өсудің жаңа мүмкіндіктеріне арналды. «Эко – жауапкершілік пен бизнес-модельдер қозғалтқышы: мейрамхана бизнесінде тұрақты шешімдер» сессиясында спикерлер «Жасыл мейрамхана» моделін жүзеге асыру тәжірибелерімен бөлісіп, эко-жобаларды монетизациялау мен геймификацияға назар аударды. Олар HoReCa үшін экологиялық дизайндағы әлемдік тенденцияларды таныстырып, тұрақты шешімдердің маңыздылығын атап өтті. «ABR Talks» сессиясы ерекше назар аударды, онда мейрамханаларды операциялық басқару, foodtech және олардың экономикалық көрсеткіштерге әсері талқыланды. Спикерлер нарықта ерекшеленетін мейрамханалардың бірегей концепцияларын құру туралы айтып, инновацияларды күнделікті практикаға енгізудің қаншалықты маңызды екендігін көрсететін табысты франшизалардың мысалдарын ұсынды.

Форумның қорытынды күні, 15 қарашада, блогерлердің, мейрамхана сыншылары мен фотографтардың мекемелердің имиджін қалыптастырудағы рөліне арналған Public-Talk сессиясы өтті. Спикерлер пікір көшбасшыларымен жұмыс істеу, репутацияны тиімді басқару және визуалды құралдарды қолданудың мейрамханаларға жаңа клиенттер тарту мен тұтынушылардың сенімін арттыруға қалай көмектесетінін талқылады. Мейрамханалық шолулардағы трендтер ұсынылып, жеке бренд арқылы ілгерілету әдістері ашылды. Осы сессиялардың әрқайсысы мейрамхана индустриясындағы басқару мен ілгерілету бойынша заманауи тәсілдерге қызығушылық танытқан кең аудиторияны жинады.

CleanExpo Qazaqstan интерактивті аймағы түрлі шараларға толы болды, онда көрменің барлық күндері мастер-класстар мен демонстрациялар ұйымдастырылды. Қатысушылар тот баспайтын болатқа күтім жасау, текстиль мен кілемдерді химиялық тазалау, тері бұйымдарын өңдеу және жуудың негіздері туралы заманауи әдістерді білді. Сонымен қатар, бұл аймақта гигиеналық қауіпсіздік мәселелеріне ерекше назар аударылды, бұл HoReCa сегменті үшін өте маңызды.

Іс-шаралар индустрия үшін өз маңыздылығын тағы бір рет атап өтіп, қатысушылар мен қонақтарға іскерлік қарым-қатынас жасау, жаңа трендтерді талқылау, серіктестік байланыстарды нығайту және келісімшарттар жасау үшін бірегей мүмкіндіктер ұсынды. Көрмені тамашалаушылар да бұл туралы айтты: «Көптеген табысты кездесулер өткізуге мүмкіндік туды, және мен нақты нәтижелерді көріп отырмын – серіктестік және ынтымақтастық үшін мүмкіндіктер анық бар. Келесі жылы көрмеге қатысушы ретінде келуге қуаныштымын», – деді «Финист» компаниясының аймақтық өкілі Артем Барсуков.

Іс-шараны ұйымдастырушы Қазақстандық Iteca көрме компаниясы және оның халықаралық серіктесі – ICA Events компаниялар тобы.

Іс-шаралардың серіктестері Қазақстан Республикасының Рестораторлар клубы қауымдастығы, Cleanetica компаниясы.

Іс-шараларға Алматы қаласының әкімдігі, Қазақстандық қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығы (КАГиР) ресми қолдау көрсетті.